CopywritingMarketing Online
Tonul Vocii în Copywriting: emoție și sens dincolo de cuvântul scris Tonul vocii exprimă personalitatea brandului, conferă emoție, sens și intenție mesajelor. Cum îl dezvolți și cum îl pui în scris? Vorbim aici despre importanța tonului vocii, despre diferența dintre vocea brandului și tonul vocii, dar și despre cum poți să dezvolți un ton al […]...
Marketing OnlineOptimizare SEO
Strategiile „Surround Sound” în Marketing La granița dintre PR și optimizare, strategiile Surround Sound Marketing pot fi o soluție pentru afacerile noi în industriile competitive. Scopul strategiilor Surround Sound în marketing este de a comunica, așa cum o fac și sistemele audio, din cât mai multe direcții, toate orientate efecient spre consumator. Efectul dorit? Să […]...
Optimizare SEO
Optimizarea site-ului în funcție de search intent Tu știi care e intenția de căutare a potențialilor tăi clienți? Descoperă cele 4 tipuri de Search Intent și bucură-te de conversii! Intenția de căutare a utilizatorilor reprezintă cheia pentru dezvoltarea unei strategii eficiente de optimizare a unui site. Conceptul de search intent (știut și ca searcher intent […]...
Web Design
Ce este responsive design și de ce contează? Dacă deții un site, știi deja că e important să ai responsive design. Ce înseamnă acest lucru și care sunt principiile de bază? Discutăm pe scurt în cele ce urmează. Un concept frecvent întâlnit în ultimii ani și extrem de important în procesul de creare site-uri, responsive […]...
Web Design
Ți s-a spus că ai un site neprietenos cu utilizatorii? Investești în afacerea ta, dar ceva pare să nu funcționeze. Posibilă cauză? Un site neprietenos care îți „sperie” potențialii clienți. Experiența utilizatorului (UX) a devenit unul dintre cei mai importanți indicatori de performanță în mediul de business online în ultimii ani. Are sens, nu? Dacă […]...
CopywritingOptimizare SEO
Cum stabilești dacă ai creat un conținut de calitate? Știi deja: dacă vrei să ai trafic, creează conținut de calitate. Dar cum ar trebui să fie, mai exact, acest conținut? În recomandările de bune practici transmise de Google, se vorbește de ani de zile despre importanța unui conținut de calitate, relevant pentru vizitatori. În goana […]...
Marketing Online
Inteligența artificială în marketing online: beneficii și avantaje pentru afacerea ta În 2023, tehnologiile avansate precum inteligența artificială (AI), automatizarea și digitalizarea au schimbat complet paradigma marketingului digital, oferind beneficii semnificative pentru companii și consumatori. În acest articol, vom discuta despre avantajele acestor tehnologii în marketingul online. Creșterea eficienței campaniilor de marketing AI și automatizarea […]...
Marketing Online
OpenAI GPT-4, un model multimodal de AI OpenAI a lansat GPT-4. Noul model multimodal de AI poate opera și cu imagini & își poate adapta stilul de comunicare! Lansarea GPT-4 a fost anunțată pentru mijlocul lunii martie 2023 și, încă de la începutul anului existau speculații că acesta va fi multimodal – adică va putea […]...
Marketing Online
Vino în comunitatea pasionaților de Marketing Online! Vrei să interacționezi cu alți profesioniști și pasionați din domeniul Marketingului Online? Te invităm să te alături comunității inițiate de SEO 365! Recent, ne-am hotărât să extindem discuțiile la cafea și schimburile de idei care au loc săptămânal la noi în agenție într-un spațiu online, în care să […]...
Copywriting
Înainte de a crea, ai nevoie de un brief de creație Foaia albă, spaima scriitorilor. Nu începi însă cu o foaie albă în față, ci cu un brief de creație – ajutor de nădejde. Să stai zeci de minute în fața unui document gol, care nu-ți spune nimic, din care abia storci câteva cuvinte vii, […]...