Google update: Ce actualizări de algoritm aduce luna mai?

Google update

Google update: Ce actualizări de algoritm aduce luna mai?

În cursul zilei de ieri, 4 mai, compania a anunțat lansarea unui nou Google update: „May 2020 Core Update”. Vorbim deja despre cea de-a doua actualizare importantă de algoritm anunțată de către celebrul motor de căutare în acest an.  Deși instrucțiunile oferite sunt cele standard, invocate deseori în cazul unei astfel de actualizări, cerința aparent de rutină a focusului pe conținut trebuie interpretată ca o prioritate pentru business-urile din online.

Google update

Conținutul, prioritar pentru Google

Desigur, calitatea conținutului a fost dintotdeauna un factor important pentru poziția site-urilor în paginile de rezultate. Cu toate acestea, fiecare update Google trebuie înțeles ca un imbold pentru companii să genereze conținut relevant, original, care să aducă un plus de valoare.

Se speculează deja printre specialiștii în Marketing Online și servicii SEO că această actualizare vine ca urmare a transformării radicale în comportamentul de căutare al utilizatorilor din ultima perioadă. În contextul pandemiei COVID-19, publicul și-a schimbat prioritățile, iar aportul considerabil de conținut care a apărut în ultima vreme pe acest subiect l-a obligat pe Google să-și adapteze algoritmul astfel încât să răspundă nevoilor actuale fără să facă rabat de la calitatea rezultatelor.

Cum va evolua poziția ta de ranking?

În mod standard, Google afirmă că, în urma unui astfel de update, un site poate experimenta fie o creștere în ranking, fie o scădere, fără să existe neapărat o soluție concretă, alta decât îmbunătățirea calității conținutului:

„Nu este nimic în neregulă cu paginile care ar putea să înregistreze o performanță mai scăzută după o actualizare principală. Nu au încălcat ghidul nostru de reguli și nici nu au fost supuse unei acțiuni manuale sau algoritmice, așa cum se poate întâmpla cu paginile care încalcă aceste instrucțiuni. De fapt, nu există nimic într-o actualizare de bază care să vizeze anumite pagini sau site-uri. În schimb, modificările vizează îmbunătățirea modului în care sistemele noastre evaluează conținutul în general. Aceste modificări pot face ca unele pagini care anterior au fost anterior subclasate să se descurce mai bine.” – Google Webmaster Central Blog

Sfatul specialiștilor? Investește în SEO!

Dacă nu te-a convins încă răspunsul nostru la întrebarea „Merită să investești în SEO în 2020?”, specialiștii în Marketing Online vin să îți ofere încă un argument: optimizarea SEO este aliatul principal care te ajută să treci cu bine peste un astfel de update.

Actualizările de algoritm Google pot fi mai mult sau mai puțin radicale, însă un expert SEO va fi întotdeauna pregătit să își adapteze strategia astfel încât poziția site-ului tău să se mențină sau chiar să crească astfel încât afacerea ta să se poată bucura de mai multă vizibilitate.

Sursă: Search Engine Journal


Alătură-te comunității noastre pe Facebook SEO 365, Instagram @seo_365 sau LinkedIn SEO 365 Marketing Online

 

Google update: What algorithm updates does May bring?

Google update

Google update: What algorithm updates does May bring?

Yesterday, May 4th, the company announced the launch of a new Google update: “May 2020 Core Update”. This is the second important update of the algorithm announced by the famous search engine this year. Although the instructions provided are the standard ones, often invoked in the event of such an update, the seemingly routine requirement of content focus should be interpreted as a priority for online businesses.

Google update

Google update

Content, a priority for Google

Of course, the quality of the content has always been an important factor in the position of the sites in the results pages. However, every Google update must be understood as an incentive for companies to generate relevant, original content that adds value.

It is already being speculated among specialists in Online Marketing that this update comes as a result of the radical transformation in the search behavior of users in recent times. In the context of the COVID-19 pandemic, the public has changed its priorities, and the considerable amount of content that has appeared recently on this topic has forced Google to adapt its algorithm so as to meet current needs without compromising on the quality of the results.

How will your ranking position evolve?

By default, Google states that, following such an update, a site may experience either an increase in ranking or a decrease, without necessarily having a concrete solution other than improving the quality of the content:

„There is nothing wrong with the pages that could perform lower after a major update. They did not violate our rules guide, nor were they subject to manual or algorithmic action, as may be the case with pages that violate these instructions. In fact, there is nothing in a basic update that targets certain pages or sites. Instead, the changes are aimed at improving the way our systems evaluate content in general. These changes may make some previously underclassified pages do better.” – Google Webmaster Central Blog

The advice of specialists? Invest in SEO!

If you are not yet convinced by our answer to the question “Is it worth investing in SEO in 2020?”, Online Marketing specialists come to offer you yet another argument: Search Engine Optimization is the main ally that helps you get successfully over such an update.

 

Google algorithm updates can be more or less drastic, but an SEO expert will always be prepared to tailor their strategy so that your site’s position is maintained or even increased so that your business can enjoy more visibility.

 

Source: Search Engine Journal

Leave a Reply

Îți plac articolele noastre?

Vino în comunitatea SEO 365:

Abonează-te la newsletter!



*Prin abonarea la newsletter, sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale. Firma poate utiliza aceste date pentru a-mi trimite periodic e-mail-uri. Detalii: Politica de Confidențialitate.