Angajăm Social Media Manager

Angajam Social Media Manager

SEO 365 angajează Social Media Manager

An Nou, job nou? Dacă iubești Social Media, știi să pui sc(lipici) în texte, iar KPI & ROI nu sunt doar niște litere pentru tine, hai să ne cunoaștem! 

Căutăm un nou membru în echipajul SEO 365 – o persoană creativă și organizată (știm, oameni rari – de aceea, extrem de prețioși!). Dacă rețelele de socializare sunt „ca acasă” pentru tine, știi ce înseamnă să dezvolți cap-coadă un plan editorial, să creezi conținut pentru Social Media, dar și să gestionezi campanii (ADS), ne-am bucura să ne dai un semn. 

Așteptăm cu drag un CV și, mai ales, câteva cuvinte despre tine și despre activitatea ta profesională la [email protected], până pe 10 ianuarie 2022.

Pe scurt, ce vei face: 

  • Familiarizarea cu proiectele de care ne ocupăm – analizare Buyer Persona, domeniu de activitate, produse / servicii oferite de clienții noștri;
  • Dezvoltarea strategiilor Social Media: rapoarte inițiale, analiza concurenței, stabilirea obiectivelor și a indicatorilor de performanță pe care îi vom monitoriza pentru a determina ROI;
  • Dezvoltarea planurilor editoriale, crearea conținutului scris & vizual și programarea acestuia pe rețelele de socializare (conținut organic); 
  • Crearea și gestionarea campaniilor Social Media ADS, în funcție de obiectivele de marketing;
  • Monitorizarea continuă a campaniilor și optimizarea lor;
  • Rapoarte lunare și adaptarea strategiilor în funcție de rezultatele obținute. 

Cerințe minime: 

  • Să ai experiență în crearea și administrarea campaniilor Social Media Ads (cu precădere, Facebook și Instagram; puncte bonus pentru LinkedIn); 
  • Să nu te rătăcești în Facebook Business Manager (tocmai pentru că e o mare încâlceală), să știi ce ai de făcut în Events Manager și să te descurci prin setările contului de publicitate.  
  • Să fii pasionat(ă) de cuvântul scris, să înțelegi impactul conținutului vizual asupra oamenilor, să iubești mediul online și modul în care le poți transmite și celorlalți o idee, o stare de spirit, o informație.
  • Să ai abilități de organizare, gestionare termene limită și prioritizare; 

Ce ar mai trebui să știi (beneficii): 

  • Suntem prietenoși, entuziasmați și ne place foarte mult ceea ce facem – îți oferim așadar un mediu de lucru plăcut, unde poți veni cu drag în fiecare zi. Punem preț pe colegialitate, ne susținem unii pe alții și lucrăm cu adevărat ca o echipă (chiar și de la distanță);
  • Salariu fix și bonusuri;
  • Program full-time, normal, de luni până vineri, în format hibrid – adică momentan muncim de acasă, dar și de la sediul SEO 365 (o zi pe săptămână);
  • Abonament în cadrul unei rețele private de sănătate (după perioada de probă);
  • Oportunități de dezvoltare personală: înveți zilnic lucruri noi, descoperi oameni interesanți și proiecte inedite;
  • Familiarizarea cu activitățile specifice proiectelor europene de tip POCU (programul nostru actual: Stagii de Practică); 
  • Acces la cursuri de specialitate (două module create chiar de noi) și evenimente specifice domeniului (și nu numai). 

 

Așteptăm cu drag CV-ul și câteva cuvinte despre tine la adresa de e-mail [email protected]

Despre SEO 365

Suntem o echipă de profesioniști pasionați de SEO & Marketing Online. La bază, suntem o companie de IT, fiind prezenți pe piață încă din anul 1999. Din 2008, ne-am specializat pe Marketing Online, iar serviciile pe care le oferim se completează reciproc: SEO, Social Media Marketing (Facebook, Instagram, LinkedIn), Google Ads, Copywriting și Content Writing, E-mail Marketing, Remarketing, Web Design, Administrare website, Creare Magazin Online, Logo Design etc. Punem accent pe importanța prezenței în mediul online și pe strategii care dau roade.

Alătură-te comunității noastre pe Facebook SEO 365, Instagram @seo_365 sau LinkedIn SEO 365 Marketing Online