Angajăm Content Writer
Locație: Cluj-Napoca
Program de lucru: full-time, hibrid
Data limită pentru aplicare: 29 iunie 2025

Cuvintele îți sunt prietene, știi să pui sclipici în texte, iar KPI și SEO nu sunt doar niște litere pentru tine? Hai să ne cunoaștem! Trimite-ne un CV și câteva informații despre tine pe office@seo365.ro, până pe 29 iunie 2025.
Căutăm o persoană creativă și curioasă, care stăpânește gramatica limbii române, înțelege impactul conținutului vizual și scris asupra oamenilor, iar cuvântul scris este o pasiune.
Îți vom ghida pașii cu răbdare: îți asigurăm training intern pentru a prelua cu succes sarcinile de lucru și pentru a te familiariza cu particularitățile clienților noștri. Ai experiență în scris, dar nu din perspectivă SEO? Nu-ți face griji. Există un set de reguli clare, pe care ți le explicăm. Dacă atenția la detalii este una dintre calitățile tale, nu vei întâmpina dificultăți.
Important: abilitățile de a genera conținut cu ajutorul AI sunt apreciate, însă ne dorim o persoană care știe (preferă) să scrie, în primul rând, fără „ajutor”.
Responsabilități
- » Familiarizarea cu particularitățile proiectelor de care ne ocupăm – analizarea de Buyer Personas, a domeniului de activitate, a produselor și serviciilor oferite de clienții noștri;
- » Propunerea subiectelor pentru articole de blog, documentarea & colectarea de informații necesare din multiple surse de încredere;
- » Redactarea de conținut: articole și texte unice, cu titluri atractive, care să respecte regulile de optimizare SEO;
- » Căutarea și selectarea imaginilor reprezentative pentru texte, atunci când este necesar;
- » Analiza conținutului deja existent pe site-urile de care ne ocupăm – conform procedurii interne de lucru, cu sprijinul unui sistem AI avansat;
- » Îmbunătățirea și/sau completarea textelor deja publicate pe site-uri, conform analizei și recomandărilor primite;
- » Implicarea în cadrul Cluj.com, proiect de city branding pe care îl dezvoltăm încă din 2012: preluarea comunicatelor de presă și gestionarea conținutului organic pe Facebook și Instagram.
Cerințe minime
- » Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj, dar nu este o cerință obligatorie;
- » În schimb, cunoștințele avansate de limba română (gramatică, sintaxă) sunt, desigur, obligatorii;
- » Să fii pasionat(ă) de scris, de mediul online și de modul în care le poți transmite și celorlalți o idee, o stare de spirit, o informație. Să fii creativ(ă) în exprimare și să ai foarte multă atenție la detalii;
- » Abilități de organizare, gestionare termene limită și prioritizare;
- » Competențe tehnice de bază, precum lucrul în Microsoft Office sau Google Drive, navigarea rapidă prin mediul online, înțelegerea modului de funcționare a unui site – la modul general.
- » Ne-am bucura să ai minime cunoștințe de lucru pe WordPress (căci vei utiliza platforma zilnic) – dar te învățăm;
- » Să deții abilități pentru crearea conținutului vizual (nu profesionist, dar prietenos): editare fotografii, realizare de colaje – în Canva, de exemplu.
Beneficii
- » Suntem prietenoși, entuziasmați și ne place foarte mult ceea ce facem – îți oferim așadar un mediu de lucru plăcut, unde poți veni cu drag în fiecare zi. Punem preț pe colegialitate, ne susținem unii pe alții și lucrăm cu adevărat ca o echipă (chiar și de la distanță);
- » Salariu fix și bonusuri;
- » Program full-time, normal, de luni până vineri, în format hibrid – adică muncim de acasă, dar și de la sediul SEO 365 (o zi pe săptămână). Dacă nu locuiești în Cluj-Napoca, vei munci doar de acasă.
- » Abonament în cadrul unei rețele private de sănătate (după perioada de probă);
- » Oportunități de dezvoltare personală: înveți zilnic lucruri noi, descoperi oameni interesanți și proiecte inedite;
- » Acces la cursuri de specialitate și evenimente specifice domeniului (și nu numai).
Dacă simți că te-ai potrivi în echipa noastră, trimite-ne un CV și câteva informații despre tine pe office@seo365.ro, până pe 29 iunie 2025. Alternativ, completează formularul de mai jos.