Digital. Creativ. Marketing.

Pune-ți pasiunea în practică!

Stagii de practică în domeniile Marketing, Comunicare, Media și Jurnalism pentru studenții
din Regiunea Nord-Vest (județele Cluj, Bihor, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Satu-Mare și Sălaj)

325 de locuri

Primii 150 de studenți, cu cele mai bune rezultate și note primite la evaluarea stagiului,
vor beneficia de câte o bursă de 1000 lei!

2021 – 2022

Proiect cofinanţat din FSE prin Program Operațional Capital Uman 2014 – 2020
Axa Prioritară 6: Educație și competențe

Operațiunea: OS13 Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non-universitar care își găsesc un loc de muncă ca urmare a accesului la activități de învățare la un potențial loc de muncă/cercetare/ inovare, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC şi domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI

Titlu proiect: Stagii de practică în domeniile marketing, comunicare, media și jurnalism pentru studenții din Regiunea Nord-Vest

Cod proiect: POCU/626/6/13/133495
Beneficiar: COMITNET SRL
Cod SMIS proiect: 133495
Axă prioritară: 6 – Educație și competențe
Titlu proiect: Stagii de practică în domeniile marketing, comunicare, media și jurnalism pentru studenții din Regiunea Nord-Vest

OIR/OI responsabil: OIR Nord-Vest

DIGITAL. CREATIV. MARKETING

Stagii de practică pentru studenții din Regiunea Nord-Vest

Am gândit un stagiu de practică pentru generația actuală. Un stagiu de practică inovator pentru viitorii experți în Marketing, Comunicare, Media și Jurnalism. Studenții și masteranzii care urmează facultăți cu specializări în domeniile menționate sunt invitați să își pună pasiunea în practică în cadrul programului „Stagii de practică în domeniile Marketing, Comunicare, Media și Jurnalism pentru studenții din Regiunea Nord-Vest”.  

325 DE STAGII DE PRACTICĂ

Pune-ți pasiunea în practică, iar SEO 365 te răsplătește!

Ca o completare practică a conceptelor studiate la facultate, studenții vor avea ocazia să învețe cele mai importante noțiuni și strategii care stau la baza activităților profesionale din cele patru domenii (și nu numai); vor învăța de la experți în domeniu, iar cei mai creativi, conștiincioși și implicați stagiari vor fi răsplătiți. Primii 150 de studenți, cu cele mai bune rezultate și note primite la evaluarea stagiului, vor beneficia de câte o bursă de 1000 lei! Stagiul nostru de practică este perfect adaptat generației tale: ai ocazia să înveți online și să îți valorifici creativitatea, dar și să fii premiat pentru rezultatele obținute. 

E-LEARNING

Înveți pe capitole, în format video, audio sau text. Completezi quiz-uri. Aduni puncte.

BE CREATIVE

Rezolvi sarcini de lucru și proiecte creative – New Media, sub îndrumarea noastră.

ÎNVEȚI ONLINE. ÎȚI VALORIFICI CREATIVITATEA

Primul program de practică în format hibrid: e-learning & new media

Dezvoltat sub forma unui concept ce vine ca o inovație în domeniu, proiectul – primul de acest gen în România – le oferă studenților acces la o platformă prietenoasă de e-learning, aceștia învățând online noțiuni și concepte ce vin în completarea celor învățate deja la facultate. Activitățile sunt structurate în format gamification, cu informații ușor de asimilat (text, audio, video), quiz-uri și mini-sarcini creative. În plus, studenții au acces la un studio media profesional, unde pot testa și învăța aplicat cum să realizeze materiale New Media. Pe scurt: înveți online, aduni puncte, rezolvi sarcini creative de lucru, iar la final poți fi certificat și premiat! 

Prima etapă de înscriere: 1 februarie - 30 septembrie 2021

DIGITAL. CREATIV. MARKETING.
Pune-ți pasiunea în practică!

creative-ok
DIGITAL. CREATIV. NEW MEDIA

Un stagiu de practică pentru generația actuală

Prima etapă de înscriere: 1 februarie - 30 septembrie 2021

Anunț de selecție

Studenții și masteranzii din Regiunea Nord-Vest (județele Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu-Mare și Sălaj) se pot înscrie rapid și ușor în programul de practică, prin simpla completare a unui formular. În urma etapei de selecție, toți studenții care au aplicat sunt înștiințați dacă se califică sau nu pentru acest program. Etapa de selecție este una transparentă, conform unor criterii bine stabilite, făcute publice în documentul »Etapa de selecție. Metodologie.” Prima etapă de înscriere se desfășoară în perioada 1 februarie – 30 septembrie 2021. 

Înscrierea se face continuu până la această dată; listele cu persoanele înscrise se vor publica pe website-ul seo365.ro odată cu completarea unei grupe de minim 5 persoane.

Etapa de învățare: e-learning & gamification

Odată admiși în programul de practică, studenții se bucură de acces deplin la o platformă de e-learning, acesta fiind primul program de practică din România desfășurat în acest format, însă cu acces la un studio media profesional! Stagiarii au acces la materiale de învățare, utile în activitățile practice ulterioare, pe care, așadar, le pot parcurge online! Acestea sunt urmate de quiz-uri de testare a cunoștințelor. Studenții adună puncte și informații utile, într-o manieră familiară lor.  

Etapa creativă - aplicativă: new media

Activitățile de practică se pot desfășura atât online, cât și la sediul nostru. În urma fiecărei etape de învățare, studenții primesc sarcini de lucru specifice New Media și proiecte de realizat, sub îndrumarea echipei noastre. Acestea îi vor ancora în realitatea profesională a domeniului de interes. Totodată, studenții au acces la un studio media profesional, având astfel oportunitatea de a învăța și realiza propriile materiale foto, video și/sau audio!

Etapa finală: se lasă cu burse!

Pe toată durata stagiului de practică, studenții vor aduna atât experiență, cât și puncte pentru fiecare etapă parcursă, fiecare sarcină sau proiect realizat. Punctajul obținut, alături de observațiile tutorelui de practică, vor sta la baza oportunității de a câștiga burse de încurajare! Astfel, oferim 150 de burse, în valoare de câte 1000 lei, pentru primii 150 de studenți cu cele mai bune rezultate obținute în cadrul stagiului de practică.
STRUCTURĂ STAGIU DE PRACTICĂ

Pe scurt: ce vei învăța să faci?

Stagiul de practică dezvoltat de SEO 365 Academy este structurat pe 4 module. Acestea vor fi parcurse împreună, ca un întreg, de către fiecare student, având menirea de a te pregăti pentru activitățile profesionale specifice domeniului. Înainte de a te înscrie, te invităm să afli mai multe despre ce vei învăța să faci în cadrul fiecărui modul

Modul Copywriting

Abilitățile de copywriting stau la baza tuturor celorlalte activități conexe în domeniile de Marketing, Comunicare, Media sau Jurnalism.

În cadrul acestui modul, vei învăța:
» câteva noțiuni introductive: ce este copywriting-ul, diferența dintre manipulare și persuasiune, înțelegerea comportamentelor de consum;
» despre relația dintre copywriting și content writing și provocările în domeniu;
» despre procesul și etapele de creație;
» cele mai interesante și eficiente tehnici de copywriting;
» cum să dai forță cuvintelor, să creezi titluri și sloganuri atractive;
» cum să aplici tehnicile de copywriting în diverse medii (website-uri, social media, PPC Marketing, newsletter).

Modul Social Media Marketing

În acest modul, te vom familiariza cu rețelele de socializare dintr-o altfel de perspectivă. Îți punem la dispoziție statistici și template-uri de lucru care îți vor fi de mare folos la începutul carierei tale în domeniu!

Vei învăța:
» câteva noțiuni introductive și provocările pe care le poți întâmpina în domeniu;
» avantajele și dezavantajele rețelelor de socializare;
» statistici specifice fiecărei rețele de socializare care te vor ajuta să înțelegi cum poți construi strategic o prezență online (pe Facebook, Instagram și LinkedIn);
» care sunt pilonii strategiei de Social Media Marketing;
» cum să creionezi Buyer Personas;
» cum să optimizezi conturile de Social Media;
» cum să dezvolți un plan editorial și să creezi conținut audiovizual;
» cum să monitorizezi strategia de SMM;
» bazele Social Media Advertising: construirea contului, obiectivele campaniilor, setarea audiențelor, evaluarea și optimizarea campaniilor, setările de securitate etc. 

Modul Influencer Marketing

Cum te poți folosi de parteneriatele stabilite cu diverși influenceri pentru a-ți atinge obiectivele de business sau de marketing? În acest modul, ne familiarizăm cu Influencer Marketing și abordarea acestui proces într-o manieră strategică.

Te învățăm:
» ce înseamnă Influencer Marketing și de ce contează în schema de marketing;
» diferențele dintre un influencer și un content creator;
» tipurile de influenceri (în funcție de diverse criterii);
» cum să deosebești un influencer de calitate dintr-o mare de influenceri;
» ce instrumente de audit poți utiliza;
» cum poți să găsești influencerii potriviți pentru campania sau brandul tău;
» cum să abordezi un influencer;
» ce tipuri de colaborări și campanii există;
» cum să dezvolți o strategie de Influencer Marketing, să o monitorizezi și să o optimizezi;

Modul SEO

Credem că avem prea puțini specialiști SEO în țară. Așa că ne-am propus să îți oferim aici bazele și instrumentele necesare pentru a te dezvolta în această direcție. Optimizarea pentru motoarele de căutare este un domeniu vast și putem vorbi fără oprire despre el.

În cadrul stagiului de practică te învățăm:
» câteva noțiuni introductive: ce este SEO, On Page SEO și Off Page, dar și cum funcționează motoarele de căutare;
» indicatorii de performanță pe care îi urmărim în rapoartele SEO și instrumente pentru monitorizarea lor;
» cum se face un Audit SEO;
» cum se face un Keyword Research;
» ce înseamnă „SEO tehnic” și ce optimizări trebuie să ai în vedere;
» despre relația SEO – Content Marketing și dezvoltarea de conținut pe paginile web;
» cum să dezvolți o rețea de backlink-uri și să scrii articole SEO (off page);
» despre SEO vs. Google Ads (avantajele și dezavantajele fiecărei strategii);
» despre Google Ads și toți pașii necesari pentru dezvoltarea unor campanii eficiente: funnel de conversie, construirea contului, tipuri de campanii, strategia de licitație, monitorizare, setări de securitate etc. 

sfatul nostru

AVANTAJELE STAGIULUI DE PRACTICĂ

De ce o platformă de e-learning face diferența?

  • ACCESIBILITATE. Ai acces la informații, în orice oră din zi pe durata stagiului de practică, prezentate în variate forme: texte, audio sau video. Modulele sunt ușor de parcurs și ești îndrumat eficient în fiecare nouă etapă. 
  • FLEXIBILITATE. Programul nostru de practică se adaptează pe nevoile tale, pe timpul tău, pe ritmul tău de învățare. Poți parcurge un modul de învățare la orice oră din zi, îl poți relua de câte ori ai nevoie. 
  • SIMPLIFICARE. Nu îți mai faci griji pentru deplasări, nu trebuie să „ajungi la timp”, eliminăm provocările logistice și de sincronizare – cel puțin în etapa de învățare. Tu decizi nivelul de interacțiune directă cu noi. 
  • ECHITABILITATE. Platforma de e-learning asigură un tratament echitabil pentru toți studenții. Nivelul de implicare, sarcinile de lucru rezolvate și punctele adunate sunt notate în funcție de aceleași criterii. 

DIGITAL.

Înveți rapid și eficient, în mediul online, din materiale audio, video sau scrise.

CREATIV.

Aplici cunoștințele și dezvolți proiecte creative #NewMedia, cu ajutorul nostru.

MARKETING.

Descoperi ce presupune munca în Marketing, Comunicare sau Jurnalism.

CINE SUNTEM?

O echipă de specialiști
pasionați de Marketing & SEO

SEO 365 și-a croit drum în lumea digitală încă din 1999, fiind la bază o companie de IT. Din anul 2008, ne-am specializat pe servicii SEO & Marketing Online. Incursiunile noastre în jurnalism, social media marketing, media și city branding au început prin 2012, de când dezvoltăm una dintre cele mai de succes platforme naționale dedicate unui oraș (Cluj.com), respectiv din 2015, de când am contribuit la extinderea conceptului Ghid Local ( vezi Ghid Local Brașov sau Ghid Local Oradea). În prezent, avem clienți din rândul companiilor medii și mari, la nivel național și internațional, din cele mai variate industrii. 

În toți acești ani de lucru, am învățat să imprimăm interacțiunilor online o notă de autentic, relevanță, calitate și creativitate – indiferent dacă vorbim de interacțiunile dintre o platformă de City Branding (cum e Cluj.com) și comunitatea locală sau dacă vorbim de o clinică medicală și pacienții săi. Jonglăm cu industrii diverse, la fel cum jonglăm cu activități profesionale diferite, pe care știm să le adaptăm comunității (publicului țintă) și nevoilor de business actuale. 

Astfel, cu o vastă experiență în domeniile de Marketing, Comunicare, Media sau Jurnalism, suntem pregătiți să inițiem studenții pentru provocările de pe piața muncii. Credem că experiența profesională, alături de etapa de învățare atât de necesară, se câștigă și din interacțiunile directe și autentice cu mediul de lucru din domeniul vizat. 

Echipa de proiect:

  • Kinga Boglarka Kiraly – Manager de Proiect
  • Andreea Ceclan – Expert Grup Țintă
  • Andreea-Carla Losteiner – Expert Stagii de Practică & Tutore de Practică

 

Te așteptăm cu drag. 

Pune-ți pasiunea în practică!

Despre proiect

Optimizare SEO 1

Creșterea participării studenților din învățământul universitar din regiunea Nord-Vest la programe de învățare la locul de muncă și dezvoltarea deprinderilor socio-profesionale prin organizarea de stagii de practică pentru 325 de studenți din instituțiile de învățământ cu profil în domeniile marketing, comunicare, media, jurnalism.

Social Media Marketing a

Programul își propune facilitarea integrării studenților pe piața muncii, creșterea numărului absolvenților de învățământ universitar care își găsesc un loc de muncă ca urmare a accesului la activități de învățare la un potențial loc de muncă, dezvoltarea unor parteneriate strategice cu instituțiile de învățământ universitar, care să valorifice aptitudinile și potențialul studenților, completarea cunoștințelor dobândite de studenți în timpul studiilor, precum și dezvoltarea competențelor digitale & media.

Copywriting 1

Impactul estimat asupra grupului țintă reiese din următoarele rezultate cantitative și calitative. Astfel, ne așteptăm să avem 325 de studenți beneficiari de programe de învățare în cadrul stagiilor de practică, cel puțin 234 dintre aceștia să fie certificați la încetarea calității de participant, cel puțin 127 de studenți să își găsească un loc de muncă după încetarea calității de participant, iar cel puțin 36 de studenți să urmeze studii sau cursuri de formare.

„Stagii de practică în domeniile Marketing, Comunicare, Media și Jurnalism pentru studenții din Regiunea Nord-Vest” este un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară nr. 6 (Educație și competențe), Obiectiv Specific 6.13, Cod MySMIS 133495. Valoarea totală a proiectului este de 1.814.693,79 de lei, valoarea cofinanțată de Uniunea Europeană fiind de 1.465.365,23 de lei. Programul se desfășoară în perioada 2 octombrie 2020 – 1 octombrie 2022. 

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.  Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, va invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro” (textul reprezentând un link la adresa web (URL): http://www.fonduri-
ue.ro).