Asistent Manager Proiect

Home Cariere Asistent Manager Proiect
Angajam Asisten Manager Proiect
SEO 365 angajează

Asistent Manager Proiect

Ești o persoană organizată, comunici eficient și vrei să devii mâna dreaptă a unui manager de proiect? Vrem să te cunoaștem! Căutăm pe cineva care să ocupe rolul de Asistent Manager Proiect în echipa noastră. 

Căutăm, adică, un om de bază pentru una dintre colegele noastre, cu abilități excelente de comunicare scrisă și verbală, deopotrivă. Pe scurt, ce vei face: preiei sarcini administrative și înveți ce presupune managementul de proiect în lumea marketingului online & SEO. Ideal, treptat, dacă totul decurge bine și vei dori, vei putea crește în postul de manager de proiect. 

Dacă nu ai experiență în domeniu, nu îți face griji: oferim training intern pentru a putea să preiei cu succes sarcinile de lucru! 

Dacă vrei să ni te alături în misiunea de a crește vizibilitatea online pentru partenerii noștri, completează formularul de mai jos până pe 24 august, scrie-ne câteva rânduri despre activitatea ta profesională și nu uita să anexezi un CV.

Descrierea jobului

  • » Familiarizarea cu particularitățile proiectelor de care ne ocupăm – analizarea Buyer Persona, a domeniului de activitate, a produselor sau serviciilor oferite de clienții noștri;
  • » Sprijinirea managerului de proiect în managementul proiectelor SEO 365;
  • » Asigurarea unei bune comunicări între managerul de proiect,  clienți și echipele care se ocupă de proiectele acestora;
  • » Comunicarea în scris și/sau verbal cu echipa noastră, dar și cu partenerii și clienții SEO 365;
  • » Preluarea sarcinilor administrative conform îndrumărilor primite de la managerul de proiect: follow up clienți, notițe în timpul ședințelor/discuțiilor, analiza unor date statistice, întocmirea rapoartelor, stabilirea întâlnirilor și gestionarea calendarului de lucru, trimitere e-mailuri standard etc;
  • » Monitorizarea stadiului în care se află proiectele, conform deadline-uri și timeline-uri, urmărirea progreselor făcute pentru atingerea obiectivelor;
  • » Analizarea concurenței, analizarea datelor Google Analytics & întocmirea unor rapoarte standard, conform indicațiilor primite de la managerul de proiect;
  • » Preluarea sarcinilor de lucru comunicate de managerul de proiect, într-o manieră eficientă, cu multă atenție la detalii.

Cerințe minime

  • » Să îți facă plăcere să interacționezi cu alți oameni și să deții abilități de comunicare eficientă;
  • » Să poți comunica în scris foarte bine (exprimare corectă și coerentă, fără greșeli gramaticale și de sintaxă), să poți comunica verbal, față în față sau telefonic, într-o manieră prietenoasă, agreabilă, dar profesională;
  • » Seriozitate și atenție la detalii, capacitate de învățare și adaptare;
  • » Abilități excelente de organizare, rezolvare probleme, creativitate, muncă în echipă, gestionare termene limită și prioritizare proiecte;
  • » Competențe tehnice de bază în utilizarea diverselor instrumente și platforme digitale care permit organizarea activităților (noi muncim în Asana, de exemplu), cunoștințe de bază în Google Drive;
  • » O minimă experiență de lucru este necesară – preferabil (dar nu obligatoriu) în marketing online sau alte domenii ce implică gestionarea unor informații din domeniul tehnic și creativ deopotrivă.
  • » Important: experiența în domeniu, deși reprezintă un avantaj, nu este obligatorie pentru jobul de față. Oferim training intern, pentru ca sarcinile de lucru să fie preluate cu ușurință.

Beneficii

  • » Suntem prietenoși, entuziasmați și ne place foarte mult ceea ce facem – îți oferim așadar un mediu de lucru plăcut, unde poți veni cu drag în fiecare zi. Punem preț pe colegialitate, ne susținem unii pe alții și lucrăm cu adevărat ca o echipă (chiar și de la distanță);
  • » Salariu fix și bonusuri;
  • » Program full-time, normal, de luni până vineri, în format hibrid – adică muncim de acasă, dar și de la sediul SEO 365;
  • » Abonament în cadrul unei rețele private de sănătate (după perioada de probă);
    » Asigurăm training intern pentru a prelua cu succes sarcinile de lucru și pentru a te familiariza cu particularitățile clienților noștri. 
  • » Oportunități de dezvoltare personală: înveți zilnic lucruri noi, descoperi oameni interesanți și proiecte inedite;
  • » Familiarizarea cu activitățile specifice proiectelor europene de tip POCU (programul nostru actual: Stagii de Practică)
  • » Acces la cursuri de specialitate (două module create chiar de noi!) și evenimente specifice domeniului (și nu numai).

Aplică aici

    Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale. Firma poate utiliza aceste date pentru a răspunde la mesajele transmise. Pentru detalii accesați Politica de confidențialitate.