Îți cauți un stagiu de practică? Iată povestea noastră și 10 motive pentru care să te înscrii în programul dezvoltat de SEO 365 Academy
Știm cercul: se caută oameni cu experiență, dar de unde experiență dacă nimeni nu angajează începători? Iată: te înscrii într-un stagiu de practică menit să facă această legătură între ce înveți la facultate și ce se cere acum pe piața muncii.
Gândit bine, zis și făcut!
Decizia de a dezvolta un stagiu de practică nu a venit de azi pe mâine. Iubim procesul de învățare și educare continuă, face parte din structura noastră, ca oameni, ca echipă. Așa că, ne-am întrebat, de ce n-am crea noi un program complet, dedicat întru totul studenților, așa cum ni-l imaginăm și cum ni l-am fi dorit și noi la început de carieră profesională? Gândit, zis și făcut.
Am fost implicați de-a lungul anilor în diverse inițiative educative, atât interne (companiile primesc adesea studenți în practică), cât și externe – ne amintim cu drag de proiectele Clujul Văzut Altfel și Báthory IT & Print Days (eveniment pe care sperăm să-l reluăm în curând!). De data aceasta, am dus totul la un alt nivel.
Am întâmpinat o provocare. Am venit cu soluția
Orice agenție de marketing se confruntă cu această provocare. Nici măcar nu trebuie să primești studenți în practică, pentru a simți că lipsește o verigă între eforturile sistemului de învățământ universitar și piața muncii, care e tot mai dinamică, dar și mai imprevizibilă și, uneori, greu de anticipat. Avem puțini experți în SEO în România, de exemplu. Avem mulți copywriteri autodidacți. Avem o țară întreagă pe rețelele de socializare, însă lipsește intenția și strategia din spatele acțiunilor de marketing.
În plus, când companiile fac angajări, prea puține își permit luxul sau timpul să ia un tânăr și să-l învețe totul de la zero. Este crudul adevăr. Ne-am făcut însă timp, deoarece credem cu tărie că este și responsabilitatea companiilor să contribuie la acel fir roșu, la continuitatea între programa universitară, cerințele pieței muncii și interesele studenților.
Așa s-a născut acest stagiu de practică. L-am numit #DigitalCreativMarketing și îndemnul, simplu, este acesta: Pune-ți pasiunea în practică!
De ce să te înscrii? 10 motive (cel puțin) | SEO 365 Academy
Pe lângă faptul că vorbim de un stagiu de practică dedicat celor pasionați de marketing online, în mod special, dar și de comunicare, media sau jurnalism, de ce să te înscrii ACUM?
- Pentru că suntem deja în al doilea an de program, deci acest an universitar ar fi și o ultimă șansă pentru a beneficia de toate avantajele stagiului. Înscrierile sunt în plină desfășurare! Găsești informații pe pagina de prezentare a proiectului și te poți înscrie prin completarea unui formular de pre-înscriere.
Știm cum e viața de student, cu bune și cu mai puțin bune. Educația vine la pachet și cu provocări financiare. Și oricum, nu-i așa că e plăcut ca munca și creativitatea ta să fie cu adevărat recompensate, chiar dacă e un stagiu de practică? Deci iată încă un motiv:
- Din rândul celor 325 de studenți care vor fi admiși în acest stagiu de practică, până la finalul programului, cei mai buni 150 de studenți vor fi sprijiniți prin acordarea unor burse în valoare de câte 1.000 lei.
Etapa de învățare face parte din stagiu și o luăm în serios. Este și una dintre etapele preferate ale celor care au trecut deja prin program. Dacă îți place să urmărești video-uri pe diverse platforme de streaming sau să asculți scurte episoade din podcasturi, îți va plăcea și această etapă!
- Am creat 4 module de învățare: Copywriting, Social Media Marketing, Influencer Marketing și SEO, structurate pe capitole și lecții mai scurte, tocmai pentru a fi ușor de urmărit.
- Toate lecțiile sunt disponibile online, în format video. Nu doar că este un format prietenos, dar am reușit astfel să dezvoltăm acest stagiu de practică în vremuri incerte, în contextul pandemiei.
- Gamification. Da, la final de capitol, rezolvi quiz-uri, primești sarcini creative și aduni puncte!
Avem grijă ca ceea ce înveți să poți pune imediat și în practică. Am primit un feedback excelent până acum de la studenți pentru că:
- Oferim șabloane de lucru realizate de specialiști în domeniu!
- Oferim un pachet extins de sarcini creative, grupate pe cele 4 module, din care poți să alegi în funcție de domeniul de interes, dar și de orele de practică pe care trebuie să le faci într-un semestru. Asigurăm exemple și toate explicațiile necesare pentru ca studenții să înțeleagă cum se pun în practică, la locul de muncă, noțiunile și conceptele învățate.
Ne-am dorit ca programul să fie accesibil pentru cât mai mulți studenți, din întreaga țară. Așadar:
- Chiar dacă avem sediul în Cluj-Napoca, de programul nostru de practică pot beneficia studenți din regiunile Nord-Vest, Nord-Est, Sud-Est, Sud Muntenia, Sud-Vest Oltenia, Vest și Centru.
- Chiar dacă stagiul este dedicat celor pasionați de marketing, pot beneficia studenți care urmează facultăți cu specializări diverse: Marketing, Comunicare, Media sau Jurnalism, Calculatoare și tehnologia informației, Ingineria sistemelor, Mecatronică și robotică, Inginerie și management, Științe administrative, Științe ale comunicării, Sociologie, Relații internaționale și studii europene, Științe politice, Informații și securitate națională, Administrarea afacerilor, Cibernetică și statistică, Economie, Management, Finanțe, Economie și afaceri internaționale, Psihologie, Științe ale educației, Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor, Afaceri internaționale, Informatică economică și Litere.
- În cele din urmă, te bucuri de un program flexibil. Te simți mai creativ când răsare soarele sau poate noaptea târziu, când e liniște deplină? Îți place să lucrezi cu laptopul în brațe, în fotoliul tău preferat? Ai azi la dispoziție 8 ore, dar mâine ți-e programul plin și nu ai timp de practică? Tu decizi când, cum și de unde faci acest stagiu de practică. Orientativ, din momentul în care are loc întâlnirea inițială (online) cu tutorele de practică, stagiul de practică se va întinde pe cel mult 4 săptămâni, timp în care vei parcurge modulele, vei realiza sarcini creative și un proiect final. Mulți studenți, însă, termină stagiul chiar mai repede. Depinde de timpul pe care îl ai la dispoziție.
Experiența este una satisfăcătoare pentru toți cei implicați. Totul decurge conform unei strategii bine puse la punct (ne plac strategiile și sperăm să-ți transmitem și ție această mică-mare pasiune), iar pe tot parcursul stagiului de practică te bucuri de îndrumarea unui super tutore de practică, dar și a unui ghid virtual. Vei vedea, o să-ți placă!
„Stagii de practică în domeniile Marketing, Comunicare, Media și Jurnalism pentru studenții din Regiunea Nord-Vest” este un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară nr. 6 (Educație și competențe), Obiectiv Specific 6.13, Cod MySMIS 133495. Valoarea totală a proiectului este de 1.814.693,79 de lei, valoarea cofinanțată de Uniunea Europeană fiind de 1.465.365,23 de lei. Programul se desfășoară în perioada 1 octombrie 2020 – 30 septembrie 2022.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.