Marketingul online, o competiție sportivă #altfel

Marketingul online competiție sportivă

Marketingul online, o competiție sportivă #altfel

Cine crede că Marketingul și sportul nu sunt asemănătoare în niciun fel sigur nu a avut ocazia să le experimenteze pe amândouă. Ambele domenii se ghidează după aceleași principii: pregătire temeinică (SEO), competiție acerbă (diferențierea față de concurență)  și interacțiune cu o comunitate dinamică: Un sportiv este și el un brand până la urmă și își construiește strategia bazându-se pe aceleași tactici.

#Optimizare SEO sau antrenament și dietă?

Dacă ar fi să transpunem conceptul de optimizare SEO în lumea sportului, cu siguranță așa l-am defini: antrenament și dietă. Așa cum marii campioni au nevoie de disciplină, de exercițiu și de echilibru, exact așa au nevoie și business-urile pentru a se clasa pe primele trei locuri… în Google. 

Care este secretul unui loc pe podium? Constanța! Iar atunci când ne referim la SEO, aceasta se traduce în cuvinte-cheie bine alese, astfel încât o afacere să se facă remarcată pe terenul potrivit: Nu îi dai o minge de fotbal unui tenisman și te aștepți să facă performanță, nu-i așa? Odată aleasă „mingea” potrivită, secretul este să o folosești constant în antrenamentele tale. În cazul Marketingului, în conținutul pe care brandul tău îl furnizează.

Pentru a atinge performanța în SEO, dar și în sport, se recomandă, așadar, antrenamentul consecvent!

#Joacă fairplay, dar joacă inteligent!

Atunci când vorbesc despre vizibilitatea în online, specialiștii în Marketing Online și servicii SEO o compară adesea cu o competiție în care cel mai important lucru este să-ți cunoști adversarii. Cu cât explorezi mai mult strategiile pe care cei din jurul tău le-au aplicat de-a lungul timpului, cu atât le vei putea anticipa mai bine următoarele mișcări.

În Marketing, ca și în sport, concurența îți poate pune piedici sau te poate ajuta să înveți din greșelile ei. Vorbeam mai sus despre constanță și despre a investi în pregătire. Ei bine, multe business-uri uită de această parte și neglijează fie modernizarea site-ului web, fie etapa de optimizare SEO, fie utilizarea canalelor de socializare (Facebook, Instagram, LinkedIn etc)

Cum te poți menține cu un pas înaintea concurenței? Ia deciziile la timp!  Investește în SEO pentru a obține un trafic de calitate pe termen lung, lucrează la crearea unui UX la standarde actuale și interacționează permanent pentru a crea o adevărată comunitate în jurul brandului tău.

#Antrenorul te definește, alege-l cu atenție!

La fel ca în sport, și în Marketing antrenorul este cel care face diferența. El este cel analizează și descoperă adevăratul potențial, cel care trasează direcții strategice și te ghidează în drumul tău spre victorie. Dacă ai un business, alege agenția cu care lucrezi după aceleași criterii după care ți-ai alege și antrenorul: verifică ce rezultate a avut până în prezent și analizează în ce măsură strategia pe care o propune ți se potrivește.

SEO 365 este o echipă de specialiști care poate cu succes candida pentru rolul de antrenor. Cu o experiență de peste 20 de ani în online, ne-am ghidat permanent clienții în drumul lor spre titulatura de „afacere de succes”. Dacă ai nevoie de strategii personalizate pentru business-ul tău, specialiștii noștri îți oferă în această perioadă sesiuni de consultanță gratuită.

Cine știe? Poate tocmai ți-ai găsit antrenorul în Marketing online!


Alătură-te comunității noastre pe Facebook SEO 365, Instagram @seo_365 sau LinkedIn SEO 365 Marketing Online.