Copywriting
Înainte de a crea, ai nevoie de un brief de creație Foaia albă, spaima scriitorilor. Nu începi însă cu o foaie albă în față, ci cu un brief de creație – ajutor de nădejde. Să stai zeci de minute în fața unui document gol, care nu-ți spune nimic, din care abia storci câteva cuvinte vii, […]...
Copywriting
Din dilemele creatorului de texte… Să AI sau să nu AI? Aceasta-i întrebarea. Conținutul generat cu ajutorul AI ne-a creat un conflict interior. Îl analizăm aici. Ne aleargă buricele degetelor peste taste mai toată ziua. Jonglăm și ne jucăm cu litere, cuvinte și idei. Și chiar dacă textele generate automat nu sunt vreo noutate în […]...
Optimizare SEO
Câteva reguli de bază în Internal Linking Când vine vorba despre Internal Linking, există un set de recomandări pe care este important să le iei în considerare, atât ca specialist în formare, cât și ca om de business. Crearea unei structuri de link-uri interne bine organizate și optimizate rămâne o practică pe cât de clasică, […]...
CopywritingOptimizare SEO
Ce este o meta descriere? Folosește o meta descriere potrivită și vei atrage mai mulți utilizatori pe site. Avem 10 recomandări pentru tine. Dacă e scrisă bine, o meta descriere nu doar că îți poate crește traficul, dar contribuie și la îmbunătățirea pozițiilor pe motoarele de căutare. Ar trebui să fie atractivă, scurtă și la […]...
Optimizare SEO
De ce e important să creezi o structură de linkuri interne? Subiectul „linkuri interne” este mai puțin discutat atunci când vorbim despre elementele care ajută website-ul să capete vizibilitate, însă cu siguranță nu este cu mai puțin important! În realitate, realizarea și optimizarea unei structuri de linkuri reprezintă o etapă esențială pentru fiecare website, contribuind, […]...
Copywriting
„Nu uita de call to action!” Vorba dulce mult aduce. Dar nu fără un call to action clar, bine plasat și formulat. Ți-am pregătit un scurt ghid, cu exemple și recomandări. Vei reuși astfel să comunici mai bine cu potențialii tăi clienți și să îți atingi obiectivele de business. Te-ai întrebat de ce, în ciuda […]...
Social Media Marketing
Facebook Messenger pentru paginile business – Cum îl folosim? Facebook Messenger este un instrument uzual de socializare în plan personal, însă puțini dintre noi cunosc potențialul pe care acest canal de comunicare îl are în contextul unui business. Deși nu există o versiune propriu-zisă de Facebook Messenger Business, instrumentul de comunicare disponibil pe conturile afacerilor […]...
Optimizare SEO
O nouă actualizare Google: conținutul util, creat pentru oameni, va fi răsplătit O nouă actualizare Google va favoriza conținutul cu adevărat util, cel creat pentru oameni, nu pentru motoarele de căutare. Modificarea de algoritm, lansată sub denumirea „Helpful Content Update”, a avut loc la sfârșitul lunii august 2022. Colegii noștri specializați pe SEO urmăresc îndeaproape […]...
Marketing Online
Creativitate vs. Business – o altă perspectivă Este momentul să înțelegem și să gândim altfel relația dintre creativitate și mediul de business. Să înlocuim „vs.” cu „și”. Antreprenorii, oamenii de afaceri și oamenii de marketing știu, deopotrivă, intuitiv ori studiat, că peisajul mediului de business s-a schimbat semnificativ în ultimii ani. Ceea ce funcționa în […]...
Marketing Online
Unique Selling Proposition sau „oferta unică de vânzare” – ce este și de ce contează? Ce este Unique Selling Proposition sau „oferta unică de vânzare”, cum să o formulezi și de ce contează? Discutăm în acest articol. Ce anume te diferențiază pe tine de concurenții tăi? Prin ce calități se distinge produsul tău de altele […]...